قوانین و مقررات

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ساختنی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اتوزون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  1. تحویل داخل تهران توسط پیک موتوری می باشد.
  2. ارسال به شهرستانهای بزرگ توسط شرکت تیپاکس انجام میگیرد.
  3. امکان برگشت مبلغ بعد از تراکنش مالی به هیچ وجه امکانپذیر نیست
  4. ارسال به دیگر شهرستانها نیز توسط شرکت پست انجام می پذیرد می باشد به جز در مواردی خاص.در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
  5. روش خرید پرداخت در محل فقط مخصوص تهران است و در شهرستانها امکان این پرداخت نمیباشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مسئولیت حمل و نقل صحیح کالا در زمانی که کالا به وسیله پیک ساختنی به دست شما می رسد ، بر عهده ساختنی خواهد بود.
اما در مواردی که ارسال بسته به واسطه شرکت پست یا شرکت های حمل و نقل دیگر باشد، در صورت بروز خسارت پس از تحویل کالا به پست یا شرکت حمل و نقل مزبور ، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده پست و یا شرکت حمل و نقل است.

 

مهلت آزمایش و برگشت کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، اتوزون این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند. لازم به ذکر است کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند .دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد :

  •  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا اطلاع داده شود.
  •   لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  •  کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اتوزون بازگردانده شود.
  •  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  •  این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  • ضمن تشکر از حسن انتخاب شما خوشحال می شویم اگر همچون گذشته با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در سرویس دهی بهتر یاری کنید تا فروشگاهی شایسته شما عزیزان داشته باشیم.
  • برای اطلاع  و دریافت شماره بارنامه کالا خود میتوانید ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برای دریافت شماره بارنامه بسته خود تماس حاصل نمایید.
به علت نوسانات نرخ ارز، لطفا قبل از ثبت خرید خود جهت تایید قیمت نهایی با بخش فروش تماس حاصل نمایید.
+
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت