قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای ساختنی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای اتوزون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- تحویل داخل تهران توسط پیک موتوری می باشد.
- ارسال به شهرستانهای بزرگ توسط شرکت تیپاکس انجام میگیرد.
- امکان برگشت مبلغ بعد از تراکنش مالی به هیچ وجه امکانپذیر نیست
- ارسال به دیگر شهرستانها نیز توسط شرکت پست انجام می پذیرد می باشد به جز در مواردی خاص.در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
- روش خرید پرداخت در محل فقط مخصوص تهران است و در شهرستانها امکان این پرداخت نمیباشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
مسئولیت حمل و نقل صحیح کالا در زمانی که کالا به وسیله پیک ساختنی به دست شما می رسد ، بر عهده ساختنی خواهد بود.
اما در مواردی که ارسال بسته به واسطه شرکت پست یا شرکت های حمل و نقل دیگر باشد، در صورت بروز خسارت پس از تحویل کالا به پست یا شرکت حمل و نقل مزبور ، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده پست و یا شرکت حمل و نقل است.
مهلت آزمایش و برگشت کالا
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، اتوزون این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند. لازم به ذکر است کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند .دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد :
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اتوزون بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- ضمن تشکر از حسن انتخاب شما خوشحال می شویم اگر همچون گذشته با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در سرویس دهی بهتر یاری کنید تا فروشگاهی شایسته شما عزیزان داشته باشیم.
- برای اطلاع و دریافت شماره بارنامه کالا خود میتوانید ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برای دریافت شماره بارنامه بسته خود تماس حاصل نمایید.